Vrátenie či výmena tovaru

Vo FashionStore získate bezstarostné nakupovanie 

V prípade, že chcete vymeniť alebo vrátiť tovar, celý proces je veľmi jednoduchý a môžete tak nakupovať úplne bez obáv. Musia byť splnené len tieto podmienky:

  • Tovar nám pošlite prostredníctvom Slovenskej pošty na našu adresu
  • Tovar musí byť v pôvodnom stave a NEPOUŽÍVANÝ
  • Vratky nie sú možné na akýkoľvek hygienicky znehodnotený tovar, čiže napríklad použitú spodnú bielizeň
  • Pôvodným stavom sa rozumie aj nepoškodený obal a všetky súčasti produktu

Ak sú tieto podmienky splnené postupujte podľa týchto krokov:

  • Tovar zabaľte tak, aby nemohol byť poškodený, alebo nemohol byť poškodený jeho obal a všetky súčasti produktu
  • Do balíka vložte kópiu faktúry a vyplnený formulár (viď. nižšie)
  • Balík zašlite na adresu: TEAMSTORE, "VÝMENA a VRATENIE", Prielohy 1012/1C 01007 Žilina
  • Balík pošlite prostredníctvom Slovenskej pošty, odporúčame ho poistiť.
  • Zásielky odoslané prostredníctvom iných prepravcov nemusia byť z logistických dôvodov akceptované!
  • O prijatí balíka Vás budeme informovať e-mailom
  • Proces výmeny s Vami bude riešiť naše zákaznícke oddelenie
  • V prípade, že bolo využité poštovné zadarmo počas pôvodnej objednávky a vratkou sa hodnota tejto objednávky zníži, bude zákazník hradiť cenu poštovného z pôvodnej objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy akonáhle objednávka spĺňa hodnotu limitu pre nárok na poštovné zadarmo
  • V prípade vrátenia Vám bude finančná čiastka zaslaná ihneď po ukončení procesu
  • V prípade poškodenia, alebo chýbajúceho originálneho obalu Vám bude účtovaný manipulačný poplatok 15%

Formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru nájdete na stiahnutie TU


Reklamácia

  • Ak chcete tovar reklamovať, informácie získate TU